Fall Shoplog: NA-KD, H&M & Zalando

Since I had to leave my home in South Korea after a year and a half of living there, I had quite the amount of clothes. Safe to say, I didn't bring everything back to the Netherlands. Luckily, my boyfriend is watching over my stylish items. 

The original plan was for me to return to South Korea in Agusut (2020), however COVID-19 is making me stay in the Netherlands. Conclusion: I am missing a huge part of my fall wardrobe. Reason enough to do some online shopping. 

Which item is your favorite?

5 reacties

  1. Mijn dochter koopt ook graag bij Zalando. Vooral vanwege alle handige filters die het zoeken veel makkelijker maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. For me classic grey sweater with the pants and black pumps

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke items, voordat die roze sweater vind ik echt heerlijk. Heb meteen zin om ermee onder de dekens te kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de black pumps super mooi en de grijze sweater ik mis wel een beetje kleur ik hou van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik koop uiterst zelden kleren on line, ik vind dat echt gedoe...en ik kan van te voren niet goed bepalen of iets me zal staan

    BeantwoordenVerwijderen

<3 reacties zijn lief <3